Кількість
|
Вартість
|
||
|
Трюковий самокат Tempish BIG BOY – це високоякісний компліт для стритової дисципліни, призначений для використання професійними райдерами. Міцна конструкція та посилений профіль деки в сумі з якісними матеріалами роблять цей самокат ідеальним для високих навантажень та постійних трюків.
Система компресії HIC встановлена на промислове кермо, підійде для будь-якого райдера, який цінує низьку вагу в трюковому самокаті. Перевагою цієї системи є співвідношення довговічності при невеликій вазі. На жаль, є й недоліки. У кермі є пропил, який сам по собі створює слабке місце в зв'язці самоката, що навантажується, тому компліт вимагає використання тільки професійними райдерами.
Міцні спицеві колеса на алюмінієвих дисках діаметром 110 мм – це стандарт для більшості моделей самокатів, які можуть бути встановлені під будь-яку вилку, деку та гальмо. Даний розмір є усередненим варіантом, оскільки забезпечує маневреність, помірну швидкість та прямий баланс. Жорсткість покриття становить 88А, що дозволяє розвивати велику швидкість, а в силу міцності матеріалу колеса повільніше зношуються. Крім цього, матеріал має демпфуючі властивості та забезпечує збільшений відскок, що у свою чергу дозволяє проїжджати тріщини та нерівні поверхні з мінімальною віддачею.
Підшипники класу точності ABEC 9 виготовлені з вуглецевої сталі. Вона міцна та зносостійка, а завдяки високопрецизійній обробці компонентів ці показники збільшуються в рази. Також високоточна обробка дозволяє виключити опір тертю, а отже відсутність вібрацій на високій швидкості. Як захист нутрощів підшипників, у них встановлені гумові пильовики, що перешкоджають попаданню всередину бруду та сміття.
Дека та вилка виготовлені з високоякісного авіаційного алюмінію. Хоча такий сплав складніше піддається обробці, результат такої деталі є вражаючим, саме тому його використовують для формування запчастин під трюкові компліти. Дека має плоске днище та досить широкі лонжерони, ці особливості роблять самокат ідеальним для ковзання по перешкодах, а змінні дропаути лише доповнюють її практичність. Слід зазначити, що вилка виконана з цільної заготовки та оброблена на верстаті з ЧПУ. Такий підхід виключає утворення тріщин після тривалих та постійних навантажень, як це буває у запчастинах зі звареними швами.
Гальмо на задньому колесі зроблено у формі крила. Матеріалом для нього є пружинна сталь. Це низьколегований сплав з дуже великою межею плинності, що дозволяє гальму повертатися до вихідної форми, незважаючи на значний вигин та скручування.
Дека, гарнітура, кермо - все відмінно підготовлене для найскладніших трюків фрістайл у скейт-парку або на вулицях;
Посилене кермо виконане з Cr-Mo сплаву високої щільності, висота керма - 83 см, ширина 58 см, діаметр 31,8 мм;
Колеса та грипси готові до найбільшого навантаження для професійних гонщиків;
Надійна HIC компресія Хомут тримає одночасно вилку та кермо. Компресія затискається спеціальним болтом та якорем, встановленим у вилці;
Кермо: матеріал - 4130 Cr-Mo сталь, максимальна висота керма - 80 см;
Дека: матеріал – алюмінієвий сплав AL. 6061, довжина деки – 52 см, ширина – 12 см;
PU колеса 100 мм з алюмінієвою маточицею, жорсткість 88A;
Підшипники – АВЕС 9;